Tuesday, March 3, 2009

TERKURUNG..UWA!!!!!!!!

Tuesday, March 3, 2009
kat umah sewa uji ni...

pagi2,mcm biase la.die pg kje..
pastu,Mira lak pg kje..

aku masih tido2 lagi..
bgun,trus pi dapur..

masak2 cket,kemas2 cket,
surf tenet,masih mencari kje.

pastu...

nk mandi lak..

time nk mandi ni,aku nk amik la towel aku kat luar..
pastu grill xleh bukak,
aku cube bukak,tp still xleh.
pastu aku tgk,ade solex cantik je terlekat kat grill tu.
baru aku prasan..
yg aku ni terkunci!!!!!uwa!!!!!!!
cmne ni!!!!!!!!!

utk pgtahuan sume,kunci solex tu yg ade uji ngn mira je,aku xde simpanan.
uwaa!!
aku terkurung ni..
dh kul bpe ni..
mase entry ni ditulis,dlm kul 2.10 ptg..
dlm kul 5@6 uji baru smp umah..

lamenye kne tggu..
tik..tok..tik..tok..

rase cam baby lak kne kunci kat umah.tp xde sape jage aku.
uwaaa!!!!!

suke,duke kehidupan.
plan aku sbnrnye ptg ni nk pg utem,setelkan 1 mnde yg xsetel lagi.
kan dah..terbantut sume gara2 aku tersolex di dlm umh ini..

1 reaksi:

missy suzi said...

elak maksiat!
ko tuh bkn leh caye sgt
same je nerake nye..ahaks~