Friday, January 2, 2009

interview lagi..

Friday, January 2, 2009
td ade interview..
kat signature profits sdn bhd.
aku amik post : business consultant
tugas aku kne cari bisness partner.
makin bnyk bissness partner kite dpt,makin bnyk la komission.

urm..mmg jauh menyimpang dari kos aku.
sgt2!!
tp..
aku pk2 lik,klu tu la rezeki aku,aku xtolak melainkn ade peluang yg lebey baik..
aku nk start idup baru..
nk pgg duit sendiri,nk kasi family,simpn duit sendiri utk mase dpn..
aku tau,skng mmg susah nk dpt kje.
yg aku tgk,semuanye nk experience..

mentang2la kite ni fresh graduate..
urm..
tp xpe,aku dpt sokongn dr semua pihak..(insyaallah)

tp...
nk cari yg len dulu la..
aku xnk putus asa!!
aku nk gak kje kat melaka!!!
wawa boleh!!

nota :tibe2 rase letey la cari keje ni,bole ke ckp cmtu??xleh kan??itu melemah kan semangat.




0 reaksi: