Sunday, November 23, 2008

x leh tido..

Sunday, November 23, 2008

aku xley tido td malam..
urm..
pasal ape ek??:what:
btul ke??
dh bersedia ke aku??
tahun depan??
mcm terlalu cepat lak.
tp..
klu mmg itulah yg tertulis dlm luh mahfuz,
aku terima dgn hati terbuke.(btul tau,aku tak tipu ni!)
doakan aku ye kwn2..
mmg aku dh beredia,tp perasaan tu rase ketar2 lak..
korang penah rase ke ape yg aku rase??
hihihi...
gigil 1 bdn woooooooooo..
mcm 1st time lak..
tp kali ni,btul2 lain lah..
bukan lain pasal ape..
tp..perh..susah aku nk kate..
gembire,risau,sume bercampur baur..
hahahhahaha..
:kiss:

2 reaksi:

Siti Sarah Hassan said...

nape debar2 and gigil2 ni???
betul ke IR. Wawa ni nak tawen dah tahun depan... melalui sumber2 i yg boleh dipercayai... i dengar u dah bertunang ye cik wawa

miz golden fish said...

giler dowh kawa2 aku neh..yeay! makan nasi minyak la saye tahun depan. wawa dah langkah banyak bendul neh..hik2