Sunday, September 14, 2008

luahan hati..

Sunday, September 14, 2008
aku xpndai luahkn ape yg terpendm ngn kate2 aku,tp..selalunya lirik ke atau ape2 yg berkaitan ngn aku,aku akan amik..skng ni jiwa aku 50-50..antara ok atau x,aku pun xpasti..:what:...tp,ape yg pasti..aku masih CINTA kan dirinya..xslh kan,cinta xleh dipaksa..cinta x bersalah..

Bagaimana harus aku
Menahan rasa rinduku
Bila kau tiada di sisi


Tak dapat ku membayangkan Rasa rindu dalam jiwa Kita sama sama rasa
Ku menyayangi mu
Hingga akhir hayat nanti
Pasti kan bersama aaa...

Ku mengharapkan mu Untuk meneruskan Perjalanan cinta ini ooo...

Aku cinta aku rindu
Walau berjauhan
Ku tahu hatimu

Aku cinta aku rindu Tuhan berkatilah Cinta ku padanya ooo...
Bagaimana harus aku
Menahan rasa rinduku
Bila kau tiada disisi

Tak dapat ku membayangkan Rasa rindu dalam jiwa Kita sama sama rasa oo...

Ku menyayangi mu
Hingga akhir hayat nanti
Pasti kan bersama oo...

Ku mengharapkan mu Untuk meneruskan Perjalanan cinta ini oo...
Aku cinta aku rindu
Walau berjauhan
Ku tahu hatimu

Aku cinta aku rindu
Tuhan berkatilah
Cinta ku padanya

Ya e...hey...oo... Ku mengharapkan mu N: & A: Untuk meneruskan Perjalanan cinta ini oo...

Aku cinta aku rindu
Walau berjauhan
Ku tahu hatimu

Aku cinta aku rindu Tuhan berkatilah Cinta ku padanya

Aku cinta aku rindu
Walau berjauhan
Ku tahu hatimu

Aku cinta aku rindu Tuhan berkatilah Cinta ku padanya
Tuhan berkatilah
Cinta ku padanya
:pandaGeli_19::cry:

0 reaksi: