Sunday, September 14, 2008

4 bradik..

Sunday, September 14, 2008

ni sume puteri2 en.jamat..sumenye muke lain2 kan??
en jamat xde putera.beliau la sorang lelaki dlm umh.:pandaGeli_14:
beliau selalu diharapkn oleh pn normh dn puteri2nye..hhuhuhu..

klu beliau xde,(outstation),kami semua mmg xdpt la nk jln..huhuhu..
nk harapkan mama,mama pemandu yg tegar uth..lampu merah pun kete xleh nk stop..
menonong je jln..:pandaGeli_05:

nk arapkn aku ngn jiji???lg la..nk mik lesen xamik2 smp skang..hahahhaha!!pdhl en jamat dh bebel2 dh..

aku ank ke berape???teka2???mgkn ank ketiga kot kan??(hheeeeeeeeeeeee..perasan)!!yg first tu jiji@nazihah,yg no 2 nabilah@nabil,yg ketiga aku n yg ke empat si kecik yg kepoh,adik @syakirah..

yg susunan adik bradik tu,sume slh..hahahhahahaha:pandaGeli_34:

aku 1st,jiji 2,nabil 3,adik 4.nk tau x serba sedikit adik bradik yg suke menjerit2 bile di rumah.

jiji- die ni paling senang dijage.ape2 pun yg disuruh oleh mama ngn ayh,die x penah bnth..huhuhu..ank yg taat la dikira antara kitaorg 4 bradik.
die slalu mengalah ngn aku.hoooray!!!xske pd komputer..hahahaha..leh x ji???

nabilah-mysterious tp baik ati.n kdg2 die keras kepale cket.aku slalu gaduh2 jap ngn die..hahaha
tp yg syoknye,die mmg sekepala ngn aku dlm2 bab2 teknologi ni..n die pnda gak menasihati aku ni..cket2 je la..

adik-paling bongsu,paling kepoh,paling nakal..yela paling kecik,paling manja,sgt berani bercp ngn mama..hahaha..dia la penghibur kt dlm umh aku.:pandaGeli_07:

aku - sgt2 keras kepale,pnye usaha yg sgt2 tggi,cpt buat tp cpat menyesal ngn tindakan yg slh,sgt grg ngn adik2(dlu je tau)..ape lg ek???pelawak juge sbnrnye,cume kt umh,aku dikira pendiam la gak(iye ke????)


:pandaGeli_26:

0 reaksi: