Monday, March 30, 2009

KERJA BARU...

Monday, March 30, 2009
berade di rumah bagaikan syurga..
hohohohoho..
ditambah lagi ngn makan buah-buahan dicampurkan bersama asam boi...
pergh!!sdap giler..hihihi..

ari jumaat lps,dengan secara rasminya aku resign di cmpany data view..
kenape?tertekan ke??
urm..
xdelah..
smpat la aku knal ngn diaorg kat situ seminggu.. =)

aku dpt offer lagi berbaloi utk aku rasenye..
huhuh..

ape die??
urm..setelah membuat penilaian terhadap diri sendiri ,
n itahu tahap kemampuan dir ni..
aku di offer jadi lecturer di sebuah akademi(bukan AF)..
tp di profesional & technical academy.
huhu..

bersyukur skali lagi..rezeki dtg bergolek =)
so,aku akn daftar di akademi tu 2 hb april ni..
di mane??tentulah di melake..mane lagi kan.huhuhu..
---------------------------------------------------------------------------------
ape lg ek nk diceritakan?..
dlm alam pekerjaan ni,selain kerja yg berbaloi utk aku,aku juge sgt2 mementingkan
environment kerja.
aku mmg akn bosan thp cipan klu semuanye serius.
aku sukekan environment yg happy-go-lucky je.penat pun rase x penat je.
muktamad..

yg pasti,aku tau,environment tmpt yg bakal aku masuk 2 hb ni,mmg happening.huhuh..
xsabar rasenye..
lalallaallalalla..

p/s:mouse ni dh giler agknye..geram aku..xde mood dh nk update.

0 reaksi: