Sunday, November 23, 2008

sindrom aku..

Sunday, November 23, 2008
counting for the days...

mmgla ari2 ckp kt tepon,ari2 dpt jumpe die(yela,kan 1 bilik kat opis)tp,atiku terse rindu ni..nk jumpe kat luar.borak2,bual2..phm2 le..die pas kul 10.00 pg je kne kje luar.yela,orang kuat sistem telemetri.jadi,kne panjat tangki aje.lalalalaala...

isnin..
x jumpe.pndg2,jeling2 je..

selase..
xjumpe..pndg2 je.xjeling2 dah..

rabu..
xjumpe..xpandang,xjeling.x tgk die langsung.sbb tibe2 sedey die amik stgh ari..

khamis..
xjumpe..,die cuti tahnan.menghabiskan cuti bersame keluarga kat sungai udang.xpe2..phm2..biarla die berehat cukup2..

jumaat..
xjumpe..cuti lagi..dlm ati ni..ui..lamenye xjumpe die berdua2,dpt bual2..

sabtu??
yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!akhirnye,setelah dkat seminggu x jumpe.jumpe gak wpun hanye 4 jam saje.xpe,tu pun dh ckup bg aku,asal aku dpt jumpe die,bual2 ngn die..aku ni payah la,mengalami sindrom rindu yg maha hebat.hahahahha..btul..xtipu..
mangse rindu aku :en faizul@pakcik.hahahha..jgn mare ey abg..lalalla~

0 reaksi: