Tuesday, October 7, 2008

selamat ari raya

Tuesday, October 7, 2008
selamat ari raya kepada sume yg mengenali diri ini..maap zahir n batin dr sy..senyum la slalu.bile kite senyum,org pun akn senyum kt kite..hihihi..poyo giler ayt ni!disebabkn mls nk wat ayt pjg2,letak gmbr2 puin jadi la ek..antara gmbr2 raye.bnyk lagi sbnrnye..xpe2,sket2 la dlu kan..huhuhuh..
yg ni kak sepupu aku,kak uda namenye.yg sebelah tu lak husband die.tgklah,maklumla,bru kawen a kate..berseri sgguh mukenye..diaorg ni bercinta 8 thn..aku la,slalu jd org tgh klu depa dua bergaduh..aku ni slalu jd mangse keadaan..hihii..tp xpe2.tgkla,muke bhagia dua2 ni..jeles aku.yela,berkepit je..syoknye!!!aku bile lagi ek??(gatai gler!!)
mane mama aku??ooo..mama aku time ni sgt2 la sibuk.xmenyempat.biasela,klu raye kt kg,mcm ni la..bz giler..best sgt2,sedara mara sume lik..mg ramai giler,meriah sakan!!syok!!!tgkla,muke aku same ngn ayh kan???yela..aku kn anak ayh yg paling baik..hahahah(bodek sbb nk wit raye)..mintak maap ayh n mama,wa2 tau,wa2 bnyk wat slh selame ni..
comel kan die ni???name die adik firas.umur setahun..aku mmg suke sgt tgk die..sejuk je mate aku tgk muke die ni.umurnya bru stahun..betape comelnye die..geram..nk anak mcm ni la..insyaallah..amin..(berangan lagi)
anatra aktiviti2 normala la mase ari raye.(ade ke yg x normal???)huhuu..salam2,mntk2 maap,marhaban,mkn la bnyk2 pas tu..sesi bergmbr pun perlu ade.setiap keluarga akn bergambar ye..huhuhu..
byk lg nk cerita.tu smbung sok2 la..huhuhu:pandaGeli_32:...

0 reaksi: